728 x 90

9 věcí, které byste měli udělat, když jste příliš zhulený a potřebujete rychle vystřízlivět

9 věcí, které byste měli udělat, když jste příliš zhulený a potřebujete rychle vystřízlivět

Ať už jste neznali své limity, nebo jste udělali příliš obrovský bong těsně předtím, než půjdete do práce, všichni bychom rádi čas od času potřebovali z rauše vyskočit o něco rychleji než je to za normálních okolností možné. Naštěstí existuje několik technik, které vám pomohou zkusit snížit účinky THC a začít se znovu cítit normální. Zde

Ať už jste neznali své limity, nebo jste udělali příliš obrovský bong těsně předtím, než půjdete do práce, všichni bychom rádi čas od času potřebovali z rauše vyskočit o něco rychleji než je to za normálních okolností možné.

Naštěstí existuje několik technik, které vám pomohou zkusit snížit účinky THC a začít se znovu cítit normální. Zde je pět věcí, které můžete vyzkoušet udělat, když jste příliš zhulený a potřebujete rychle vystřízlivět.

1. Začněte s hlubokými nádechy a výdechy

Tzv. “Deep” břišní dýchání, také nazývané diafragmatické dýchání, okamžitě aktivuje ” relaxační odezvu ” vašeho parasympatického nervového systému. To způsobí, že se váš krevní tlak, srdeční frekvence a hladiny adrenalinu a kortizolu vrátí k normálu.

Při diafragmatickém dýchání si představte, jak do dolní části plíce a břicha zaplníte vzduch, pak pomalu vydechujte. Zkuste si vdechnout nosem a vydechovat skrz ústa, jako byste foukali na svíčku. Opakujte podle potřeby.

2. Pití pramenité vody

Jednou z přirozených projevů opojení po marihuaně, je sucho v ústech. Pití spousty studené vody může zmírnit tento nepříjemný pocit a pomůže vám přijít rychleji k sobě.

Když kouříte nebo jiným způsobem konzumujete produkty z marihuany, THC v krevním řečišti zvýší rapidně výkon metabolismu což se projevuje v důsledku jako nám známé a oblíbené lesklé ohnivé oči. Díky zvýšeným metabolickým a ostatním procesům a následně vzniklé dehydrataci vám pramenitá voda pomůže se probrat a odvést nadbytečné THC z krve pryč.

4. Použijte citrón

Citrony jsou již dlouho používány v boji s nadměrným opojením po marihuaně a mohou snížit psychoaktivní účinky THC. Citrusové ovoce obsahuje terpén nazývaný limonen, který se rychle vstřebává tělem a je známý svými léčebnými vlastnostmi. Málo kdo ví, že anti-úzkostné účinky limonenu pomáhají zmírnit nepříjemné pocity spojené s příliš vysokým raušem.

Chcete-li použít citrony jako účinného pomocníka v boji s přebytečným raušem, stlačte šťávu z citronu do sklenice vody a přidáme trochu kůry. Vnější kůra má nejvyšší koncentraci limonenu a pomůže vám zbavit se rauše.

5. Žvýkejte kulatý černý pepř

Podobně jako v případě citronů je v černém pepři terpén zvaný beta-karyofylén, který vám pomůže vypořádat se s úzkostí, která přichází s příliš vysokým raušem. Beta-karyofylén se váže na stejné cannabinoidní receptory v mozku jako THC, což produkuje uklidňující účinek na mysl a tělo.

Žvýkání dvou nebo tří černých pepřových kuliček zablokuje vaše THC receptory a pomůže vám rychle dát se dohromady.

6. Mango

Stejně jako marihuana, obsahuje mango terpeny, které jí dodávají silnou chuť a vůni. Je to mango, které je je bohaté na terpén nazývaný myrcene. Předpokládá se, že myrcén přispívá k sedativním účinkům silných indikátů a působí jako relaxant. Jinými slovy, pár kousků manga hodinu před kouřením vám skutečně pomůže roztavit se na vašem gauči a vychutnat si film.

7. Ořechy a vejce

Ořechy a vejce mají vysoký obsah omega-3 mastných kyselin, které pomáhají zmírnit příznaky deprese a snížují rizikové faktory srdečních onemocnění. Kromě toho, že jsou důležité pro vaše celkové zdraví, váží se omega-3 mastné kyseliny v oříšcích a vejcích na kanabinoidy v marihuaně. To pomáhá dostat THC přes hematoencefalickou bariéru efektivněji, díky čemuž budete cítit opojení rychleji. Před tím než si pustíte svůj oblíbený film, vemte hrst vlašských ořechů, nebo místo toho si připravte omeletu.

8. Brokolice

Kuřte svou zeleniny a jezte ji také. Brokolice obsahuje vysoké úrovně terpenu zvaného beta-karyofylén, který slibuje úlevu od úzkosti a deprese.

9. Sladké brambory

Sladké brambory jsou skvělým zdrojem složitých sacharidů, které podle zjištění publikovaných v časopise Journal of Obesity Research souvisí se zvýšenou produkcí serotoninu , což je látka, která přispívá k tomu, že se “cítíte dobře”. Obsahují také vysoké hladiny vitamínu B6 zvyšující náladu, což pomáhá regulovat naše emoce. Občerstvení na sladkých bramborových hranolkách bude jako blues a pomůže vám užívat si účinky vznešené sativy.

…get High !

Dr. Hemphouse
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Cancel reply

Nejnovější články

Top Authors

Nejvíce Komentováno

Zveřejněná Videa