728 x 90

Letem americkým světem: Jezte tyto potraviny, aby vaše opojení z THC bylo ještě vyšší

Letem americkým světem: Jezte tyto potraviny, aby vaše opojení z THC bylo ještě vyšší

Všichni máme své důvody pro kouření marihuany, ale většina z nás bude souhlasit s tím, že pocit opojení je jedním z nich. Pravděpodobně víte, že odrůdy s vysokým obsahem THC vám poskytnou neobyčejně silný efekt po kterém bzučíte dostatečně dlouho. Co možná nevíte je, že nemusíte kouřit nejsilnější věci, aby jste se ocitli nejvýš. Užít

Všichni máme své důvody pro kouření marihuany, ale většina z nás bude souhlasit s tím, že pocit opojení je jedním z nich. Pravděpodobně víte, že odrůdy s vysokým obsahem THC vám poskytnou neobyčejně silný efekt po kterém bzučíte dostatečně dlouho. Co možná nevíte je, že nemusíte kouřit nejsilnější věci, aby jste se ocitli nejvýš.

Užít si některé potraviny před tím, než si dáte svého zaslouženého jointa, může ve skutečnosti usnadnit tělu absorbovat lépe THC z vaší oblíbené odrůdy rostliny a můžete také prožít silnější účinek.

Výzkum ukazuje, že konzumace potravin bohatých na terpeny, kanabinoidy a omega-3 mastné kyseliny pomáhají zvýšit absorpci THC pro lepší zážitek.

Zde jsou nejlepší potraviny které pomáhají zlepšit absorpci THC a pomohou vám užít si extra-high.

Mango

Stejně jako marihuana, obsahuje mango terpeny, které jí dodávají silnou chuť a vůni. Je to mango, které je je bohaté na terpén nazývaný myrcene. Předpokládá se, že myrcén přispívá k sedativním účinkům silných indikátů a působí jako relaxant. Jinými slovy, pár kousků manga hodinu před kouřením vám skutečně pomůže roztavit se na vašem gauči a vychutnat si film.

Ořechy a vejce

Ořechy a vejce mají vysoký obsah omega-3 mastných kyselin, které pomáhají zmírnit příznaky deprese a snížují rizikové faktory srdečních onemocnění. Kromě toho, že jsou důležité pro vaše celkové zdraví, váží se omega-3 mastné kyseliny v oříšcích a vejcích na kanabinoidy v marihuaně. To pomáhá dostat THC přes hematoencefalickou bariéru efektivněji, díky čemuž budete cítit opojení rychleji. Před tím než si pustíte svůj oblíbený film, vemte hrst vlašských ořechů, nebo místo toho si připravte omeletu.

Brokolice

Kuřte svou zeleniny a jezte ji také. Brokolice obsahuje vysoké úrovně terpenu zvaného beta-karyofylén, který slibuje úlevu od úzkosti a deprese.

Sladké brambory

Sladké brambory jsou skvělým zdrojem složitých sacharidů, které podle zjištění publikovaných v časopise Journal of Obesity Research souvisí se zvýšenou produkcí serotoninu , což je látka, která přispívá k tomu, že se “cítíte dobře”. Obsahují také vysoké hladiny vitamínu B6 zvyšující náladu, což pomáhá regulovat naše emoce. Občerstvení na sladkých bramborových hranolkách bude jako blues a pomůže vám užívat si účinky vznešené sativy.

…get High !

1 comment
Dr. Hemphouse
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Cancel reply

1 Comment

Nejnovější články

Top Authors

Nejvíce Komentováno

Zveřejněná Videa